Lapsia veneessä

Oulujoen Kokoomus on järjestänyt aktiivisesti tapahtumia vuoden 2023 aikana.

Paljon väkeä, erityisesti lapsiperheitä paikalle houkutellut kesätapahtuma järjestettiin kesäkuun 14. päivä merellisissä maisemissa Johteenpookissa. Koko perheelle suunnatussa tapahtumassa pienimmät kävijät olivat sylivauvoja ja vanhimmat jo arvokkaaseen seniori-ikään ehtineitä.

Lapset olivat erityisen innoissaan onkimisesta. Innokkaimmat onkivat tuntikausia, ja kalastuslaiturilla iloittiin monta kertaa hienosta saaliista. Tekivätpä lapset tuttavuuttakin toistensa kanssa! Monet pääsivät myös veneajelulle Oulujoen suistoon.

Iltapäivä oli erittäin onnistunut: sää oli mitä parhain, makkara maistui ja tunnelma oli iloinen ja lämmin. Järjestäjät olivat tyytyväisiä tapahtuman onnistumiseen ja siihen, että paikalla oli paljon muitakin kuin kokoomuslaisia.

Tapahtuma järjestettiin yhdessä Oulun kokoomusnaisten ja Oulun Kokoomuksen kanssa.

Leppoisaa porinointia joka kuukausi After Workissa

Uusi, kuukausittain järjestettävä tapahtuma on After Work, jossa kaikille avoimessa tapahtumassa keskustellaan ajankohtaisesta ja mielenkiintoisesta teemasta oululaisessa baarissa tai ravintolassa. Esimerkiksi kesäkuun tilaisuudessa käytiin keskustelua Oulun keskusta-alueesta, merellisyydestä, pysäköinnistä ja joukkoliikenteestä sekä Airbnb -toiminnasta. Seuraava, järjestyksessään neljäs, After Work järjestetään torstaina 7. syyskuuta.

Tulossa vuonna 2023 on lisäksi perinteinen Joulupuuro-tapahtuma Oulujoen kokoomuksen jäsenille.

Ihmisiä After Work -tapahtumassa

Kuvia Koko Perheen Kesätapahtumasta:

Kesäjuhlat 2023