Pääsääntöisesti Kokoomuksen jäsenet kuuluvat puolueeseen olemalla jäseniä haluamassaan paikallisyhdistyksessä. Oulujoen Kokoomus on aktiivisesti toimiva Kokoomuksen paikallisyhdistys Oulussa.

OULUJOEN KOKOOMUKSEN LIITTYMISLOMAKE (avautuu uuteen ikkunaan.) Valitse lomakkeen kohdassa ”Jäsenyhdistys” vaihtoehto Oulujoen Kokoomus ry.

Kokoomuslaisesti ajatteleville oululaisille jäsenyys avaa tien samanhenkiseen mutta mielipiteiltään moninaiseen seuraan – Kokoomus on aidosti yksilöiden puolue!

Oulujoen Kokoomuksessa toimintaa ja päätöksentekoa ei ole keskitetty yksiin käsiin, vaan haluamme kaikki jäsenemme mukaan toimimaan ja päättämään, ja haluamme tarjota kaikille jäsenillemme heidän omiin tavoitteisiinsa sopivan tavan yhteiskunnalliseen toimintaan. Aktiivisille jäsenillemme on tie auki ehdokkaaksi luottamustoimiin niin paikallisella kuin valtakunnallisella tasolla.

Täytä ja lähetä lomake, niin liityt Oulujoen Kokoomus ry:n ja Kansallinen Kokoomus rp:n jäseneksi. Jäsenmaksu on 58,00 euroa vuodessa (puolueen osuus jäsenmaksusta on 40,00 euroa). Kokoomuksen jäsenenä saat myös Nykypäivä-lehden kotiisi.

Huom! Lomakkeessa kysytään kiinnostustasi myös Kokoomuksen verkostoihin liittymiseen. Aiheista kiinnostuneiden kannattaa ehdottomasti tulla mukaan verkostojen toimintaan, mutta jos et halua liittyä verkostoihin vielä tässä vaiheessa, niihin liittyminen käy helposti myös myöhemmin.