Oulujoen Kokoomus on aktiivisesti toimiva Kokoomuksen paikallisyhdistys Oulussa. Historiamme juontaa Oulun Madekoskelta, mutta tänä päivänä jäsenemme tulevat kaikkialta Oulusta ja katseemme kohde on koko Oulun kaupunki. Mielestämme Oulujoki on hyvä teema Oulun menestykselle ja oululaisten hyvinvoinnille.

Jäsenmäärämme on toistasataa ja olemme suurin Oulun runsaasta kymmenestä Kokoomuksen paikallisyhdistyksestä.

Mielestämme poliittisen paikallisyhdistyksen tärkein tehtävä on tuoda alueensa asukkaille lisää mahdollisuuksia vaikuttaa yhteisiin asioihin: saada tietoa, kertoa mielipiteensä, kokoontua keskustelemaan, tulla mukaan poliittiseen toimintaan ja myös asettua ehdolle vaaleihin – kukin omien halujensa ja tavoitteidensa mukaan.

Mielestämme poliittisen paikallisyhdistyksen tärkein tehtävä on tuoda alueensa asukkaille lisää mahdollisuuksia vaikuttaa yhteisiin asioihin.

Olet tervetullut avoimiin tilaisuuksiimme poliittisesta näkökulmastasi riippumatta.

Kokoomuslaisesti ajatteleville oululaisille Oulujoen Kokoomuksen jäsenyys avaa tien samanhenkiseen mutta mielipiteiltään moninaiseen seuraan – Kokoomus on aidosti yksilöiden puolue! Aktiivisille jäsenillemme on tie auki ehdokkaaksi luottamustoimiin niin paikallisella kuin valtakunnallisella tasolla.

Liity Oulujoen Kokoomuksen jäseneksi