Vuosikokous pidettiin hyvässä lähtötilanteessa ja ennätysaikaisin jo tammikuun puolessa välissä (olemme nk. yhden kokouksen yhdistys).

Monenlaisia positiivisia asioita on tapahtumassa. Meille on tullut useita kymmeniä uusia jäseniä vuonna 2018. Erityyppisiä tapahtumia ja tilaisuuksia on järjestetty aiempaa enemmän ja näissä on käynyt runsaasti väkeä. Olemme käynnistämässä uusia toimintamuotoja poliittisesta toiminnasta kiinnostuneille oululaisille. Kevään eduskuntavaaleissa meillä on vahva ehdokaskolmikko: Jarmo Husso, Juha Hänninen ja Mari-Leena Talvitie. Vuonna 2019 toimintaa on edelleen tarkoitus aktivoida lisää.

Kokouksessa myönnettiin tili- ja vastuuvapaus vuoden 2018 hallitukselle ja käsiteltiin vuoden 2019 toimintasuunnitelma ja talousarvio. Kokouksen hyväksymä uusi toimintasuunnitelma löytyy täältä.

Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Timo Karhu ja hallituksen jäsenten kokonaismäärä on kymmenen henkeä. Hallitus järjestäytyy ensimmäisessä kokouksessaan 8.2. Nimet löytyvät täältä.

Kokouksen aluksi entinen kansanedustaja Oiva Savela luovutti Kokoomuksen kultaisen ansiomerkin Johanna Koskelaiselle.